Min kropp och jag

Jag ska ner till min gamla vikt. Och i mina rosa jeans. Till min hjälp har jag Viktväktarna

360

Publicerad 2017-12-17 08:59:35 i Allmänt, En allt utom perfekt viktresa, Löpning, Matdag, Planering, Viktväktarna,

Såklart har jag hamnat i en dålig cirkel när det kommer till sömnen nu när jag ska bli Fit som fan haha! 
Det svåra är att känna att man gjort sitt bästa. 
Som nu när jag har haft tre nätter där jag antingen inte sover eller drömmer mardrömmar. Då orkar jag inte träna som jag planerat. Kroppen är inte redo för det. Och när jag inte sover så äter jag inte alla som jag ska. Helst inte alls. 

Idag har jag planerat maten och hoppas på att det ska funka. 
Planen är att nu efter kaffet och tarmtömmningen så ska jag och podencosarna ut och springa. Sen är det en jävligt sen frulle, vila och lunch.
Sen tar vi en kort promenad och sen blir det bilen till gymmet för att köra spinning och rygg. 

Så ser planen ut men min högre makt har en förmåga att sätta käppar i hjulet för mig när den tycker jag har tatt på mig för mycket. 
Håll tummarna för att allt går i lås. 👍🏽👍🏽👍🏽

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela