Min kropp och jag

Jag ska ner till min gamla vikt. Och i mina rosa jeans. Till min hjälp har jag Viktväktarna

364

Publicerad 2017-12-15 04:31:28 i Allmänt,

Jag somnade ifrån mitt bloggande så får göra det nu. Kvart över 4 på natten haha! 
Idag tog jag det lite lugnt. Var ganska trött efter gårdagen. 
Hundarna var oxå trötta och var väldans nöjda med kortare promenader. 

Jag fick tyvärr kämpa lite med maten men det har ju med min totalt meningslösa ätstörning att göra. 
Till lunch skulle jag äta asgoda klyftpotatis som jag hade marinerat i olja, vitlök, timjan och rosmarin. Och så kycklingfilé till det. Jag hann äta halva portionen innan kroppen sa tack och nej tack och vägrade äta mer. 

Så ingen mat=ingen träning. Det är lite av min utmaning. Jag brukar köra på utan stopp och träna fast jag inte ätit bra. 
Jag åt samma mat till middag och då gick det bra. 
Jag kom inte upp i min matkvot alls idag men det får vara så. Jag ska försöka att jobba MED min kropp och inte mot den. 

Imorgon är det fredag och Tabata! Jag ääääälskar tabata. Det är det bästa som finns! 
Jag hade ju hoppats på lite löpning men det får vi se hur det blir det. 

Alla mina idéer och funderingar är lite sluddriga pga den sena eller tidiga timman. 
Så jag återkommer imorgon! 

Mooot Sherwoodskoooogen!!! Dvs mot en mindre och starkare kropp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela