Min kropp och jag

Jag ska ner till min gamla vikt. Och i mina rosa jeans. Till min hjälp har jag Viktväktarna

En dag i taget, ett steg i taget.

Publicerad 2017-12-20 00:34:25 i Allmänt,

Idag hade jag inte så mycket planerat mer än att springa med grisarna. 
Men jag har varit så trött att vi har sovit ganska mycket. 

Sambon var och tränade så när han kom hem så ville han åka till min favorit secondhand. Väl där så hittade jag fem träningsthigts och två linnen som var som nya. Svingött!! 
Jag har ju hållit mig från att köpa nya kläder eftersom jag inte tänker vara så här stor så länge. Men det jag missat är ju att jag behöver klä mig i något under tiden jag går ner. 

Under min sjukskrivning så har jag gått upp ca 20 kg så vissa thigts kommer jag inte i och de jag kan ha har jag lagat minst två ggr. 
Mina lår har blivit så stora och det sliter som fan på byxorna. 

När jag skulle ut och springa så sjönk mitt blodsocker så mycket att jag skakade och kallsvettades. Och det är ju för att jag missade, glömde, hoppade över lunchen. 
Så då hade jag två val. Antingen äta och strunta i att springa eller äta godis och en banan och ta mig ut. 
Det blev alternativ två. 
Jag vet att det inte var optimalt men jag hade motivationen att springa tredje dagen i rad så då ville jag göra det. 
Det blev inte en 90 min men ändå 60 min. Det var halt och alldeles för mycket för hundarna att lukta på men vi kom ut. Och det var det viktigaste. 

Imorgon är planen löpning och bodypump. 
Och ska det hända så är det dax att sova 😴

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela