Min kropp och jag

Jag ska ner till min gamla vikt. Och i mina rosa jeans. Till min hjälp har jag Viktväktarna

Poddar och motivation

Publicerad 2017-12-14 13:20:59 i Allmänt, Dagenstips, En allt utom perfekt viktresa, Viktväktarna,

Jag tillhör dem som ääääälskar att grotta ner mig i poddar. 
Och de jag lyssnar på för att hålla min träning och viktminskning motiverande är Half size me, Primal Potentions, #1 weight loss pod och Losing 100 lb. 
Att lyssna på folk som gjort detta vill göra, gör att jag tror på att jag faktiskt kommer klara det. 

Idag har vi inte gjort så mycket. Och med vi så pratar jag om mig och hundarna 🤓
Men ska ut och antingen promenera eller jogga. Jag har inte bestämt mig än... 
Jag är fortfarande jävligt taggad och tycker att jag borde gått ner 10 kg över natten bara för att jag är så taggad haha! 
Men så är inte fallet. Tyvärr. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela