Min kropp och jag

Jag ska ner till min gamla vikt. Och i mina rosa jeans. Till min hjälp har jag Viktväktarna

I am a bad blogger

Publicerad 2018-02-26 14:57:36 i Allmänt,

Jag är ju så jävla dålig. Får feeling. Och vill så mycket och så faller jag platt. Jaja
Inget att gräma sig om. 
Ska iaf försöka blogga lite varje dag. Som ett led i att ta tiden att tänka till vad jag vill och vad jag gör. 
Och så vill jag lägga ut min mat för att verkligen få koll på vad jag faktiskt äter. 

Tänkte starta veckan med buller och träning men känner mig förkyld. Det är pirr i näsan och jag fryser. Något jag inte brukar göra. Men sen så brukar jag bli så här när jag är trött och kroppen vill att jag ska varva ner. 
Så morgonjoggen blev inställd. Och dagens body step blev inställt. Nu försöker jag hitta orken att iaf ta mig ut på en promenad. Men det är fan tvek på det. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela