Min kropp och jag

Jag ska ner till min gamla vikt. Och i mina rosa jeans. Till min hjälp har jag Viktväktarna

-14 kg på 3 mån! 💪🏽

Publicerad 2018-09-16 11:52:06 i -15 kg på 3 mån, Allmänt, Glad våg, Löpning, Resultat,

Igår somnade jag ifrån bloggandet. Vilket känns helt ok nu när jag bestämt mig för att jag inte behöver göra det varje dag. 

Jag fattar inte varför det är så svårt för mig att gymma. Jag älskar att springa. Och jag älskar gruppträning men just gymmandet är svårt att komma igång med. 
Jag vet ju vad mina mål är. Och i huvudet så är det enkelt. Men sen i praktiken är det så svårt. 
Så träningen igår blev en långis med grisarna på 2.5 timmar promenad. 
Idag började vi dagen med 95 min jogg och -1 kg på vågen. Woop Woop! 

Nu är ska jag vila med grisarna och sen väntar en promenad och sen jävulsträning på gymmet. 

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela