Min kropp och jag

Jag ska ner till min gamla vikt. Och i mina rosa jeans. Till min hjälp har jag Viktväktarna

-15 kg dag 2

Publicerad 2018-09-14 23:04:34 i -15 kg på 3 mån, Allmänt, En allt utom perfekt viktresa, Tankar,

Idag hade jag tänkt köra fredags passet. Tabata. Men när jag kommer hem från jobbet så slocknade jag. 
Och jävlar vad jag sov! 
Så träningen idag blev en tramsig promenad. 
Men imorgon är det ju lördag så då ska jag fan få tummen ur och träna. 

Jag vill ju gärna ändra allt på en ggn och bli klar igår men det funkar ju inte riktigt så.
Och jag vet att jag gentligen borde ändra på en sak i taget men det är svårt. 
Så jag kommer prioritera maten framför träningen om jag måste göra såna val
Är fortfarande aspepp och tycker jag förtjänar att gå ner enbart pga det. 

Det blev inget långt inlägg idag men jag har iaf skrivit vilket jag är nöjd med. 

Imorgon kör vi lördagskötta före lördagsgötta! 

Over and out! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela