Min kropp och jag

Jag ska ner till min gamla vikt. Och i mina rosa jeans. Till min hjälp har jag Viktväktarna

Let’s the game begin!

Publicerad 2018-09-12 22:43:12 i -15 kg på 3 mån, Allmänt, En allt utom perfekt viktresa, Envishet, Karta, Vad vill jag?, Viktväktarna,

På Lucia, den 13 dec fyller jag 40. Då ska jag fan vara lättare. Så imorgon börjar den strikta resan dit. 
Hur jag ska göra kommer jag på under resans gång. 
Men jag måste bli bättre med maten. Och att styrketräna. 
Så tre ggr i veckan blir det gym. Och minst tre ggr i veckan löpning. 
Jag kan inte se ut som tomtens syster när jag fyller år. Det funkar bara inte. 
Jag har klarat detta förr. När jag skulle fylla 30. Skillnaden nu är att jag fortfarande är sjuk i min depression. Och att jag inte orkar så som jag vill. Så fokus får helt klart ligga på maten. 

Jag ska vara nitisk med matdagbok. Och planera mina måltider bättre. 
Så jag har ett mål. Det är -15 kg på 3 mån. 
Och jag har en plan hur jag ska ta mig dit. Bra mat och träning. Och skriva dagbok. Som kommer hamna här. Jag borde lova att blogga varje dag men det kommer inte att hända vilket får mig att känna mig misslyckad. 

Idag ville jag bara få ner mina tankar. Imorgon kör jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela